perjantai 13. huhtikuuta 2012

Reissuun lähdössä

Moi!

Lotta täällä taas... :DD Hillalla on teille kerrottavaa!

Hilla: Noin, vielä tämä hame.. 
H: Ja tietysti unikaveriksi nalle! :3

H: Moi! Me ollaan huomenna lähdössä Lotan kanssa pikkuiselle retkelle / matkalle.

H: Mä pakkasin koko päivän! :3 Eikä mulla ole vieläkään tietoa mihin me ollaan menossa...
(hihiiii)

H: Nyt Aava ei päässyt mukaan, sillä Lotta halusi matkaan vain mun kanssa. (:

Heheh, viikonlopun aikana postausta meiän pikku reissusta! Ihan sen verran vaan valotan, että ei olla menossa minnekään kauas, ihan samaan kaupunkiin. Ja sen takia vain Hillan kanssa, sillä tällä reissulla on aika suurta merkitystä Hillan menneisyyden kannalta. Joku nero voi päätelläkin ihan vaan Hillan profiilin lukemalla. (:

Loppuun vielä kuva Hillan asusta, johon olen aivan rakastunut! Noi housut on niin suloset ja sopii Hillalle kivasti. (:






2 kommenttia:

  1. Ihanat noi Hillan housut ja myös tuo paita. :)

    VastaaPoista
  2. kiitos ! (: mä kans tykkään niistä tosi paljon, ja Hilla myös :D

    VastaaPoista