torstai 12. huhtikuuta 2012

Aava & Hilla

Moikka! 

Ensin sellasta asiaa, että me päätettiin nyt ettei haluta kirjotella samalta käyttäjältä, joten liitin siskon käyttäjän tähän blogiin. Nyt me ollaan sitten pikkuinenlotta ja pikkuinenronja, samat nimimerkit kuin Pullip Suomessa. (: 

Ja vielä pakko hehkuttaa, vaikka tää nukkeblogi onkin, että kesä on tulossa kovaa vauhtia! Bongattiin tänään kavereitten kanssa vaikka kuinka monta kevään merkkiä! Mitäs te ootte huomannut?

Ja nyt sitten kuviin. Vuorossa Hillaa ja Aavaa! 

Aava: *kuiskaa taustalla seisovalle Hillalle* Mitä mun pitää sanoa? En mä uskalla! Krhm... Hei kaikille! ... Mut käskettiin kertomaan vähän kuulumisiani, joten... Hmm... Niin, mut on otettu tosi hyvin täällä vastaan, Leea on huolehtinut musta kiltisti ja Hilla on ollut tosi kiva. :3 

A: Me ollaan juteltu Hillan kanssa aika paljon, oikeastaan Hilla on puhunut ja minä olen kuunnellut, ja Hillasta on tullut mulle aika hyvä kaveri. 
Hilla: Ja sit niinku se oli sillee et plaaplaaplaa... Ja sit kerran plaaplaa...














Ja loppuun vielä lentosuukot lukijoille! Oon aivan rakastunut noihin mintunvärisiin luomiin! <3


Heh, ihan vaan ajattelin mainita, ettei nää kuvat mitenkään oikeastaan liity toisiinsa. :D Tai siis että tuosta alusta joku saattais päätellä että tästä seuraa joku kuvatarina tms, mut noi loput on vaan random kuvia samaisesta photoshootista. Aavan piti vaan kertoa että se on kotiutunut oikein hyvin! Oon ihan rakastunut tyttöön! <3 Tuota peruukkia pitää kyllä vähän siistiä, noi etuhiukset kun tahtoo sojottaa... 

Kommenttia kehiin! En jaksais joka postauksessa tätä erikseen loppuun mainita, enkä haluis ruveta valittamaan tai vinkumaan, koska se on mun mielestä inhottavaa. Ajattelin vaan sanoa, että kommentit piristävät mukavasti päivää. (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti