sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Annia pitkästä aikaa (:

Moi! 

Pitkästä aikaa vähän kuvia, tällä kertaa Annista kun tuntuu siltä että Aprilia on täällä näkynyt enemmän. Tai sitten se vaan johtuu siitä että April on niin voimakas persoona ja erottuu punaisilla hiuksillaan kuvista. :D Sanokaa heti jos tuntuu siltä että April saa enemmän huomiota tai jos haluatte enemmän kuvia jommastakummasta. 
En tässä hölötä nyt enempää, postauksen lopussa vielä vähän inffoa tulevasta tapahtumasta!







Ja loppuun vielä close-uppi tyttösen kasvoista. (: En voi sille mitään että otan niin paljon kasvokuvia tytöistä! Yhtäkkiä vaan tajuan kuvia katsellessa että oho, taas tuli otettua miljoona lähikuvaa tyttöjen kasvoista. (:

Noin, siinä ne (: Huomasko joku Annin hiuspannan, joka sointui kivasti ton taustan kanssa yhteen? :D Oli muuten kiva kuvailla Annia yksin, tyttö sai multa kerrankin kunnolla huomiota kun tietty April (oma nukkeni) vie multa kaiken huomion aina. :D Ja tuo tausta sopii mielestäni Annille aivan superhyvin! (: Pitää joskus uudestaan käyttää tuota taustaa Annia kuvatessa. :)

Ja se uutinen sitten...

Ensi viikolla mulle saapuu tänne Pullip Dita! Käytettynä pullarin kautta, uusi peruukki ja obitsu tulee mukana! Oon aivan superinnoissani!!! Jos saadaan neiti tänään maksettua niin ehkä jo tiistaina tai keskiviikkona mulla on kaksi pullippia. (: Sit mulla on April ja vielä-nimetön-Dita ja siskolla Ann. Tosin siskolla on suunnitteila joku taeyang, mutta siinä kestää vielä kauan. (:

Kommentoikaa rohkeasti kuvia ja tulevalle tytölle saa ehdottaa nimiä! Luonteesta sitten enemmän kun se saapuu. (:

2 kommenttia:

  1. onhan se ann iha söpöliini (:: jaja ootan jo niiiiiin innolla sitä uutta tulokasta ! :D

    VastaaPoista
  2. Ann kiittää ja kumartaa ! (: Voi kuule, et tiiäkkään miten sekaisin mä oon! :DD

    VastaaPoista