lauantai 7. huhtikuuta 2012

Aava kertoo

Heippa! 

Nyt vihdoin Aava pääsee esittelemään itsensä. (: 

Aava: Hei kaikille! Mut pakotettiin kertomaan itsestäni teille jotain, enkä oikein keksi mitään..

A: En oikein pidä tästä kameran edessä olemisesta, sillä olen kamalan ujo..  Mutta mä yritän parhaani!

A: Aloitetaan vaikka asioista, joista pidän!

A: Rakastan nalleja. (: Minkä kokoisia, värisiä tai näköisiä tahansa.

A: Ja koska olen vähän tällainen prinsessa, pidän kaikesta pörröisestä...

A: Vaaleanpunaisesta, pinkistä..
A: ja kimaltelevasta ! <3 nwn tiedättehän, diamonds are a girl's best friend ! <3

A: Koirat (pienet sellaiset) ja kissat ovat myös lähellä sydäntäni.

A: Hevosia taas pelkään!

A: Pidän perhosista..
A: ja kukista. Niin luonnossa kuin muissakin asioissa!
A: Pidän myös pitsistä. Odotan innolla sitä, että saan paaaaaaaljon pitsisiä mekkoja! 


A: Eräs asia tästä jäi nyt puuttumaan, ja se ehkä minulle tärkein asia on Hello Kitty-tavarat! Mutta täältä niitä ei löydy..
(Lotan huomautus: Pengoin kaikki pikkusiskon laatikostot läpi, mutta en millään löytänyt mitään... )

A: Jos nyt vähän sanoisin vielä luonteestani, niin olen erittäin ujo, herkkä ja prinsessamainen tyttö, joka pitää kaikesta pörröisestä, suloisesta, pinkistä, vaaleanpunaisesta, pinkistä ja kimaltelevasta. :3 JA HELLO KITTYSTÄ!! 


A: Siinäpä se! Nähdään taas pian! 

------------------------------------------------------------


A: Hei, sehän meni hyvin! Eikö mennytkin? :3

Vielä Aavan menneisyydestä, tyttö ei siitä kovin paljoa muista, eikä siitä vähästä suostu puhumaan. Ehkä joskus Aava siitä kertoo, mutta sitä saatte odotella vielä pitkään!



1 kommentti: