torstai 15. maaliskuuta 2012

KT: Talvinen yllätys

Moi! 


Jes, vihdoinkin päästiin ulos kuvaamaan! Vuorossa on pikkuinen kuvatarina :)

Ann: Hei kaikki ihanat 9 lukijaamme!! :3 Me ollaan Aprilin kanssa täällä ulkona.
April: HEI VAAN MUNKI PUOLESTA!!
Ann: April sano että sillä on mulle joku yllätys. Siksi me ollaan täällä.

April: Hihiihi ;))

Ann: Mutta ilmeisesti lunta oli satanut yöllä liikaa ja sen täytyy tehdä se yllätys uudelleen! En yhtään ymmärrä miksi :o

April: NONIIN, nyt riittää tämä joutava löpinä! Yllätykseni Annille on valmis!!

April: Ann, sulje silmät.
Ann: *sulkee silmät*

April: Tartu mun käteen, mä johdatan sut sinne :3

April: SAA AVATA !! <3

Ann: Voi kiitos Ape <3 Sä oot ihana!
April: Mä tiiän, mä tiiän.... :) Mut mennään nyt sisälle, mulle alkaa tulla kylmä...
LOPPU! :) Mitäs piditte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti